Toch kopen via Internet

Regelmatig worden nieuwe fietsen via het internet aangeboden. Wij willen u erop wijzen dat het merendeel van deze aanbieders niet geregistreerd staan als officiële dealer.

Bij Ton van den IJssel tweewielers heeft u de mogelijkheid tot uitproberen en aanmeten van de juiste fiets. In onze showroom kunt u de kleuren beter beoordelen en vergelijken. Persoonlijk advies door onze kundige adviseurs stellen u beter in staat de juiste keuze tot een aanschaf te maken. Klik HIER om ons aanbod te bekijken.

Wij adviseren u bij een eventuele aanschaf via het internet te letten op zaken met betrekking tot garantie, service en onderhoud. Deze moeten in een koopcontract zijn vastgelegd. Ook kunt u zich vooraf informeren over de betrouwbaarheid van de internetaanbieder. Mocht u binnen de garantieperiode aanspraak willen maken op garantie, service of onderhoud dan dient u de verkoper van uw fiets hierop aan te spreken. Ervaring leert ons dat de garantieafhandeling of onderhoudsbeurten meer tijd of kosten met zich meebrengen dan dat dit bij ons het geval zou zijn. Periodiek onderhoud is essentieel voor veilig fietsen en het goed functioneren van uw fiets en voorkomt dure reparaties achteraf.

Mocht u om welke reden dan ook niet in staat zijn de fiets bij uw internetverkoper aan te bieden voor garantie, service of onderhoud is het uiteraard mogelijk uw fiets ter reparatie aan te bieden bij Ton van den IJssel tweewielers.

Om aan de verplichtingen van onze eigen klanten te voldoen zijn wij niet verplicht een reparatie in behandeling te nemen als de betreffende fiets niet bij ons is aangeschaft. Mocht u na overleg met ons besluiten dat uw fiets ter plaatse gerepareerd kan worden dan zullen de onderdelen die voor garantie in aanmerking komen door de leverancier worden vergoed. Echter de kosten van de service zoals reparatiekosten, vervangend vervoer, servicebeurten etc. vallen niet onder de garantie en zijn voor rekening van de eigenaar.